niedziela, 21 lipca 2013

Weekendowe wycieczki wokół komina


            Wstałem w piątek, a że miałem wolne trochę się pokręciłem po mieszkaniu i pomyślałem, że trzeba by było gdzieś pojechać. W forum cbr250r.org ktoś zapodał mi taką traskę więc szybkie pakowanie i w drogę. Dość mocno wiało, więc kolejne doświadczenia z jazdą w wietrze za mną. Ogólnie wg. mnie trasa taka sobie do Sochaczewa. Dużo TIRów i taka sobie nawierzchnia.  Za Sochaczewem trochę już lepiej, w lasach  i mały ruch. Po drodze jeszcze krótki postój w Larssonie po klamkę hamulca i płyn hamulcowy, bo muszę wymienić z tyłu i do domu.  

Wycieczka piątkowa:



         W sobotę również wyjazd bez spinki. Wyjechałem koło12. Przed wyjazdem wymieniłem uszkodzoną podczas upadku klamkę hamulca i powoli nie spiesząc się pojechałem okrężną drogą na działkę, wypiłem herbatkę, zjadłem obiadek i powrót też mniejszymi ścieżkami do wawy. 

Wycieczka sobotnia:

 
Wyświetl większą mapę


W niedzielę miałem nigdzie nie jechać, ale ponieważ dostałem kamerkę na kask, a w sobotę zamontowałem ją tak, że nakręciłem tylko asfalt postanowiłem na chwilkę przejechać się na test kamerki do braciaka nad zalew zegrzyński. 

Wycieczka niedzielna.




I filmik z kamerki Nilox Foolish Special Edition.



Stworzyłem na Youtube kanał gdzie będę umieszczał filmiki kręcone na wyjazdach.  Widget po prawej stronie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz