czwartek, 14 marca 2013

Czekając na sezon...

Niestety pogoda nie sprzyja jeździe, nawet jeszcze nie wyjechałem na ulice, pucuje, oglądam, odkrywam nowe rzeczy.

W lidlu od poniedziałku rozpoczął się tydzień motocyklowy. Nigdy nie miałem przekonania do rzeczy z lidla, ale stwierdziłem, że tanio, może dobrze to po co przepłacać? Pobódka o 7, a już o 7:30 byłem w sklepie. W planie był zakup pasa nerkowego i rękawiczek. Do tego wpadł mi w ręce tankbag i również postanowiłem go kupić.

Rękawiczki:
- wyglądają ok, i są dość wygodne, a co najważniejsze wydają się ciepłe więc na wiosnę powinny zdać egzamin

Pas nerkowy:
- wykonany porządnie, rzep mocny, zakup udany

Tankbag:
- wykonany w porządku, może służyć jako plecak, lub torba na ramię. Razem z tankbagiem dostajemy ochronny pokrowiec przeciw deszczowy. Jedna dość duża główna kieszeń, dwie mniejsze po bokach, oraz jedna z przodu, przeźroczyste okno na mapę (również w pokrowcu). Na prawdę fajna rzecz. Tankbag przypinany suwakiem do mocowania. Mocowanie na 4 magnesy plus z przodu zapinka (chyba do przypięcia do kierownicy). 
Wszystko byłoby fajnie gdyby nie te magnesy. Wczoraj zamontowałem go na moto i nie trzyma się jakoś rewelacyjnie, jeszcze jak do niego wsadzę jakąś cole i aparat to boję się, że odleci. Będę musiał pomyśleć o jakimś dodatkowym mocowaniu, albo wymienię magnesy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz