poniedziałek, 23 września 2013

Dalej po mazowszu.

W sobotę pogoda była niezła (nie padało i czasami przebijało się słońce) więc zamiast grać w GTA V postanowiłem się przejechać kawałek. Było koło 13 jak wpadłem na ten genialny pomysł. Plan był do Pułtuska i z powrotem. W Legionowie remontują drogę i była z frezowana więc przyjemność żadna i jakiś fiut w korku dwa razy zajechał mi drogę, ale wyprzedziłem go i pojechałem. W końcu mam dwa koła a mnie cztery :). W Pułtusku miałem zawrócić jak pisałem wyżej, ale dobrze mi się jechało, słońce świeciło więc zatankowałem batonika na stacji benzynowej i w drogę. Dalej pojechałem przez Różan (bardzo ładne miejsce. Narew bardzo ładnie się kręci. Będę musiał kiedyś tam jeszcze wrócić pokręcić się po okolicznych wioskach) i dalej na Ostrów Mazowiecką. Droga prosta ale i pusta, wiodąca przez bardzo ładne lasy. Za Różanem spadło parę kropli deszczu i zaszło słońce i zrobiło  się zimno i nieźle zmarzłem. Nie wiedziałem już jak się schować za szybą. Z Ostrowi Maz. był plan pojechać na Mińsk Mazowiecki i dopiero do Warszawy, ale widząc chmury za sobą  postanowiłem spróbować swoich sił na drodze ekspresowej. I tak odbiłem na DK8, trochę powyprzedzałem TIRy (żadna przyjemność, ale kolejne doświadczenie), a dalej na S8 już wyszło słońce i zatrzymałem się tylko na tankowanie i dalej w prosto do wawy. Jak skończyło mi się paliwo po przełączeniu na rezerwę suzuka zapaliła za 4 razem. Już myślałem, że coś się stało. Na S8 ruch był już mniejszy jak na jedno pasmówce i fajnie się jechało. W garażu jeszcze smarowanie łańcucha i kąpiel i obiadek koło 17 w domu.

Już wiem, że na następne wyjazdy jak jest około 15 stopni trzeba będzie zakładać bieliznę termiczną, a nowe rękawiczki są na prawdę ciepłe. aż spociły mi się w nich łapy i wreszcie muszę kupić gacie. Już nie mam pomysłu na wycieczki po mazowszu, więc nie ma co się dygać i trzeba zacząć dalej jeździć. Jak pogoda pozwoli w planie  do zwiedzenia okolice Siemiatycz i może wreszcie Lubelskie.

Trasa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz